p i l o t

Jeśli tu wszedłeś i chciałeś zamknąć kartę w przeglądarce, bo myślisz, że pomyłka, to… EJ, WEŹ ZACZEKAJ 🚫🤚 Nadal jesteś na blogu u Retzkiej 📷✌

Co się zmieni/ło? Dlaczego? Gdzie się podziały zdjęcia? I dlaczego, do cholery, tu trzeba czytać?

Nie odpowiem na te pytania w tym poście. Ani nie odpowiem na nie w ogóle. Jeśli chcesz zobaczyć zaplanowane zmiany, to po prostu tu regularnie zaglądaj. Ja obiecuję, że wyrażanie siebie obrazem, to będzie nadal stały punkt tej strony, a biało-zielone ⚽ piłkarskie emocje będą jeszcze większe niż dotychczas.

Tak to w życiu bywa, że do pewnych rzeczy w końcu dojrzewamy i zaczynamy patrzeć na nie szerzej. Nawet na tak błahe kwestie, jak prowadzenie bloga. 
Usłyszałam ostatnio, że jestem „kobietą przed trzydziestką”, więc chyba czas się ogarnąć… 👩👵Oczywiście żartuję i choćby nie wiem ile było w tym sformułowaniu żartu, szydery i kąśliwej chęci wypomnienia mi mojego stażu przez młodszych ziomków, to jednemu nie mogę zaprzeczyć z całą pewnością – do mojego „blogowania” wdarła się straszna rutyna 😴

Czas to zmienić, odświeżyć „pióro” i wrócić do formy wyrażania siebie, która sprawia(ła) mi nie mniejszą radość, niż zatrzymywanie czasu w kadrach.

Może dzięki temu poznacie mnie lepiej albo ja poznam Was. Może czymś Was zaskoczę lub zainspiruję. Nie wiem. Ale spróbuję.

Zaczynam 📢💪

zdjęcie: Justyna Skrobiszewska / Cabo da Roca, Portugalia

Komentarze